Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

15 Nisan 2014 Salı

Siyah beyaz ve ne giydim

Merhaba,
Oldum olası beyaz gömlek ve siyah kumaş pantalon kombinini çok severim,kişiyi hem asil hem şık hem de kaliteli gösteriyor...
İşe giderken giyilecek bir kombin gibi dursada kullandığınız aksesuarlarla bu havayı kırabilirsiniz....







Pantalon:Twist
Gömlek:Beymen Club
Ayakkabı:Christian Louboutin
Çanta:Chloe
Gözlük:Miu Miu 
Ceket:Vakkorama 

5 yorum:

Hayatimakyajla dedi ki...

Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım
Bende bloguma beklerim
Sevgiler,
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

siyah ve beyaz uyumunu çok severim ve sizede çok yakışmış. fiziğine bayıldım canım maşallahh :)

Belleeamie dedi ki...

Sen ve istanbul, muhtesem ikili :)
Cok guzelsin kuzucum

Bilge Karadeniz dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE :):) SİZLERDE ÇOK GÜZELSİNİZZZZ :))))

Adsız dedi ki...

Hello, Νeat post. There's an issue with your website in internet explorer,
could test this? IE nonetheless is the maгket chief ɑnd a good element of
folks will miss ƴour excellent wrіting due to this problem.


mу web page :: sacoche hermes homme