Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

24 Ocak 2014 Cuma

Renkleri karıstırma modası

Merhabalaaarr,
morla kırmızıyı birleştirmek!!! eskiden olsa,aslaaaa derdik ama artık asla yok,artık renklerle dans eden kombinler yapılıyor....
Siyah herzaman asil olsada asla vazgeçilmesede bence arada kendinize yakışan kırmızı,mor,mavi,sarı gibi renkleri kullanmamız gerekir diye düşünüyorum....

Önceden kırmızı çantayı kırmızı ayakkabı ile kombinlerdik ama artık bu kural yıkıldı,yada jean üstüne jean giyinmek 70 li yıllarda moda olsada sonraki dönemlerde demode bir görüntü sergiliyordu,artık bu kuralda yıkıldı...
İşte sizin için sokak modasından seçtiklerim....









3 yorum:

Aquaris Blog dedi ki...

ilk fotodaki o kırmızı pantolonu istiyorum :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Bende arıyorum,yüksel bel pantalon ama bulamıyorum hiçbiryerde,nasıl yapıcaz bilemedim:) senin bildiğin var mı?

Adsız dedi ki...

There is definately a great deal to know about this topic.
I like all the points you made.

Take a look at my blog post