Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

17 Ocak 2014 Cuma

OVERSIZED PALTO VE ŞAPKALI KOMBINLE BUGUN NE GIYDIM

 
 
Merhaba,
Gri rengi her şeyle kombinleyebildiğim için çok seviyorum ,kazak üstüne kemer takarak beli vurgulamakta yine sevdiğim bir stil,şapka takmayı sevsem de şakayı çıkardıktan sonra saçın o bozulmuş haline dayanamıyorum bu nedenle sadece dışarıda olacaksam şapka kullanıyorum, kışın siyah opak çorap benim için vazgeçilmezler arasında ama çorapsız bir görüntü elde etmek istiyorsanız Calzedonia'nın 8 den ten rengi çorabından alabilirsiniz, kesinlikle çorap giyinmiş havası yaratmıyor...
HERKESE GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ETEK: ZARA
KAZAK:TWIST
PALTO: BANANA REBUBLIC
BOTLAR: DIVARESE
KEMER: HOME STORE
FULAR:BURBERRY
ÇANTA:CELINE
ŞAPKA:NETWORK
SAAT:CHOPARD








1 yorum:

Unknown dedi ki...

BEBEĞİMMM! Şapkana da botuna da bayıldım! Ama en cok cantan! 120 numara olmus bu kombinini best of secip senı nanaklardan opuyorum!