Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

29 Aralık 2013 Pazar

Miagusto ve kizlaralisveriste sitesinden hediye var


Merhabalar,

Bir senenin daha sonuna geldik sayılır, 2014 yılının hepimiz için hayırlı olmasını diliyorum, inşallah hepimizin istek ve hayallerinin gerçekleşeceği ve emeklerinin karşılığını alabileceği bir yıl olur.
Kizlaralisveriste.com iş birliği ile sizlere  özel bir hediye  vermek istedik

Bu sitede yok yok:) aksesuar ,takı, giyim kategorilerinde çok özel ve değişik ürünler bulunan sitenin indirim bölümü de var. Aksesuar ve takı severlerin vazgeçemeyeceği bir site olacağına eminim.
Siteye buradan ulaşabilirsiniz...

Şimdi  hediyemizi sizlere göstermek istiyorum..:)
Bu sezonun trendi olan zebra desenli kelepçe bileklik sizleri bekliyor..



 
 

kizlaralisveriste.com işbirliği ile verecek olduğumuz bu hediyenin kazananını yine eski sistemim olan kura sistemi ile belirleyeceğim..:)
Hediye için yapmanız gereken tek şey kizlaralisveriste.com sitesine üye olmak ve bu postun altına ADINIZ ve Soyadınız ve mail adresinizle birlikte  yorum bırakmak...


Şimdiden iyi şanslar Mutlu Yıllar:)




15 yorum:

Adsız dedi ki...

Zuhre yıldız
İnşallah benim olur:))

pervin dedi ki...

üye oldum. pervin eren
peren80@yahoo.com

PİSİMEL dedi ki...

Merhaba iyi seneler diliyorum size bundan sonra bloğunuzu takip edicem bana da bekliyorum sevgiler :)
pisimel.blogspot.com

akdeniz dedi ki...

üye oldum..zaten daimi takipçiyim :)
oğuz akdeniz
akdenizzzzzz@gmail.com

KUMRAL28 dedi ki...

merhaba üye oldum feride İsmailoğlu
feride28@gmail.com

Unknown dedi ki...

selamlar
pelin demiral
ppelin.77@hotmail.com

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

merhaba üye oldum vildan yanmaz vilmur@mynet.com

eminemm dedi ki...

merhaba üye oldum:) emine koyun emine.koyun@hotmail.com

Unknown dedi ki...

üye oldum deniz güner karabaş denizgunerkarabas@outlook.com

Unknown dedi ki...

Üye oldum, mutlu seneler!
Ceren Kandil
ceren-butterfly@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Üye oldum, mutlu seneler!
Ceren Kandil
ceren-butterfly@hotmail.com

HATİCE K. dedi ki...

ÜYE OLDUM ,
AD-SOYAD:Hatice Kartal
Mail:hatice_tamdeger@hotmail.com

prhn dedi ki...

üye oldum. perihan ince prhnnc@hotmail.com

Bedia dizman dedi ki...

CNM BEDIA DIZMAN OLARAK UYE OLDUM cincine1234@hotmail.com

hazelhzl dedi ki...

merhaba
siteye hazelemre@gmail.com mail adresimle üye oldum
sevgiler..:)

hazel bağcı
hazelemre@gmail.com