Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

27 Aralık 2013 Cuma

Bir BB krem mucizeside Nivea'dan

Merhaba Miagusto severler,
Çok sevdiğim arkadaşım ve blogger dostum Serap Tan geçtiğimiz günlerde bie etkinlik düzenlemişti,etkinlikte tabi ki birçok hediyeler vermişti,zaten benim gözümde en bonkör blogger kendisi:)))
Vermiş olduğu hediyeler içinde Nivea BB krem de vardı,kendi bb kremimi bitirdikten sonra kullanmak için bugün ilk defa denedim ve çok memnun kaldım..:) 
Öncrelikle cildinizi kadifemsi bir yumuşaklık kaplıyor,kapatıcılık özelliğide güzel,çok kalın-kalıp gibi duran bir yapısı yok,bu nedenle rahatlıkla bu ürünü kullanıp ardından sadece allıkla yüzünüzü renklendirebilirsiniz...
E ne de olsa yılların markası Nivea,yine yapmış yapacağını.....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bitanemmm benımmm seni cok seviyorumm!

Bilge Karadeniz dedi ki...

Bende seni çokk seviyorum canımm benimmm...:)

bademlebuduk dedi ki...

çok güzel bir etkinlikti ve hediyeleri de çok güzeldi :)
sevgiler.

Bilge Karadeniz dedi ki...

EVET HEMDE ÇOKKK:))