Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

16 Ekim 2013 Çarşamba

Blogda bugün ne giydim

Merhabalar,
Aslında bu kombin bugüne ait değil,daha önceden çektirdiğim fotoğrafları yayınlamak bu güne kısmetmiş,malum bayramdayız,bende tatil moduna girdiğimden tembellik yapıyorum,yeni kombin oluşturmuyorum:))
Şaka bir yana,bugün yine volanlı etek,bu sezon çok çok moda olan motorcu botları ve deri ceket kombini yaptım..:) renklerde ise yine sezon modası olan kırmızıyı tercih ettim..:) 









Ceket:Mango
Etek:H&M
Botlar:Michael Kors
Çanta:Celine
Bileklikler:Tory Burch

4 yorum:

Belleeamie dedi ki...

cok guzel olmussun balim :)

PINKY FASHION dedi ki...

iyi bayramlar canım

Bilge Karadeniz dedi ki...

Sanada iyi bayramlar şekerlik☺️☺️

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çok teşekkür ederim balım balım..:)