Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

23 Ekim 2013 Çarşamba

Aslında MODA size yakışandır

Merhabalar,
Modayı seviyoruz değil mi?,zaten sevmesem ben bu blogu açmaz,sizlerde beni takip etmezdiniz....
Moda üzerine birçok post yapıyorum,stil önerilerinde bulunuyorum,ne giydim köşesinde kendimden kareler içeren postlar hazırlıyorum...
Aslında moda nedir?bence moda insanın kendisine yakışanı,stiline adapte etmesidir ve moda bence kısır döngüdür,öyle olmasa 60'lar,80'ler modası olur muydu hiç? 
Şimdi sizlere sezon trendlerinden örnekler vermek istiyorum.....


Siyah-beyaz:Bu senede moda,aslında her sene moda olan bir trend,yıllarında eskitemeyeceği bir kavram...çünkü bu iki renk zıt ama birbirine çok yakışıyor,stil hatası olur mu,bu iki renk kombinle bence olmaz....


Kazak üstüne taşlı kolyeler: Son yıllarda çok moda,bazen daha minimalist olabiliyor trendler,o zaman aman buda neyin nesi?takmış takıştırmış diyebiliyoruz,ama moda olunca bizlerde bu trendi adapte etmek istiyoruz stilimize...
Gelip geçici bir trend diye düşünüyorum...


Leopar:yine yılların eskitemeği bir trend,bir sezon moda ise öbür sezon moda değil,herkese yakışmadığını düşünüyorum ama dolabınızda leopar bir parça varsa saklamak gerek...:)


Sweatshirtler:eskiden sadece eşofman üstüne giyerdik,şimdi dantelli etek yada plili etek üstüne bile giyilebiliyor,kalıcı mı? Bence değil..:) ama şık mı duruyor? Kombinine göre değişiyor....



Zebra deseni:neon renkler:zebra deseni içinde leopar deseni ile olan fikrimle aynı duygular içindeyim,neon renklere gelince,büyük bir patlama yaşıyor iki-üç sezondur,güzel mi? evet bence güzel ama kombinlerken dikkat etmek gerek...


Deri:yılların asla eskitemeyeceği,asil,şık,güzel bir parça...
Bence herkesin dolabında muhakkak deri bir parça olmalı...



Hiç yorum yok: