Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

28 Eylül 2013 Cumartesi

Bugün ne giydim

Merhaba,
Aslında bu fotoraflardaki ben,dün gittiğim Forum Fashion Week defilesine ait ama kombin başlığım bugün ne giydim olduğu için adeti bozmuyorum ve bu başlıkla devam ediyorum..:) 

Bugün yine kalem etek giyinmeyi tercih ettim,sabah katıldığım Debenhams lansmanı ile defile arasında az saat farkı olduğu için ve Debenhams lansmanından çıkıp defileye yetişmek zorunda olduğum için iki davetede uyabilecek parçalar seçmeye çalıştım,defile için özel bir kombin yapamadım,bu nedenle saten eteği jean ceket ile kombinledim,göz alıcı parça ise Sergio Rossi ayakkabılarımdı...








Ceket:Twist
Thsirt:Que
Etek:Beymen Club
Ayakkabı:Sergio Rossi
Çanta:Christian Dior
Bileklikler:Tory Burch 
Diğerleri:Boybeyi 


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayilmistim ayakkabılara zaten bebegim çöküşlerde olmuştun ❤️

Adsız dedi ki...

It's remarkable in support of me to have a web site, which
is valuable in favor of my know-how. thanks admin

My blog: lost password on twitter, ,

Adsız dedi ki...

Excellent article. I definitely appreciate this
website. Continue the good work!

Feel free to visit my webpage; myspace video download