Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

22 Eylül 2013 Pazar

Bugün ne giydim-pudra ve beyazın uyumu



ÇanMerhaba,
Bugün benim için yine güzel ve bir okadar da özel bir gündü..
Kardeşimin sözlüsüne bohça götürmeye gittik,kimilerine göre saçma geliyor ama bence bu adetleri sürdürmek güzel gibi,kişiye göre değişir tabi diyorum ve kombinime geçiyorum..
Geçtiğimiz kış ve bu yaz da moda olan pudra tonları yeni sezondada raflarda yerini alıyor ve kırmızı renk ile kapışıyor..:)
Benimde bu rengi çok sevdiğimi bilirsiniz:)
Pudra ve beyazın asilliğine ise herzaman inanmışımdır..
Geçtiğimiz sezondan kalan volan yine bu sezon var,giyinmeye devam diyorum ve sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum..:) 









Etek:Guess
Gömlek:H&M
Ayakkabı:Fornarina
Çanta:Christian Dior

Hiç yorum yok: