Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

24 Eylül 2013 Salı

Baskılı thsirtlerden ister misiniz?

Merhaba,
Bu sene sizlerinde bildiği gibi baskılı thsirtler çok moda,ünlülerde,sokak modasında,yurtdışında çeşitli şovlarda bu thsirtlerden çok gördük,kışında bu furya devam ediyor..
Bende sizler için birşey düşündüm:))
İstediğiniz logo,fotoğraf,yazı,mesaj ve baskıyı yaptırabilirsiniz...
Thsirt renkleri siyah ve beyaz olabiliyor,kısa kollu yada uzun kollu tercih edebilirsiniz,logo ve yazılar istediğiniz renkte olabiliyor..
Thsirt fiyatı 50 TL'dir...
Xs,small,medium ve large bedenlerde üretim yapılabiliyor...
İstediğiniz mesajı bana belirtin,tasarlayıp size göndereyim:)) 
Bekliyorum..:) 
Sevgiler..:) 

             Buda benim mesajım:)) 

Hiç yorum yok: