Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Bugün ne giydim

Merhabalar:)

Bugün işlerle alakalı görüşmelerim vardı,bu nedenle siyah ceket giyinmek istedim.
Volanlı eteklerdende bu sene vazgeçemedim:) her renginden birer tane aldım diyebilirim,zaten kışında bu furya devam ediyor....
Kırmızı gözlüklerim ise Michael Kors'un gerçekleştirdiği etkinliğinden hediye edildi..
Tekrar teşekkür ediyorum kendilerine....




Ceket:Armani
Etek:Zara
Ayakkabı:Giuseppe Zanotti
Çanta:Christian Dior
Body:Zara
Gözlük:Michael Kors
Bileklikler:Tory Burch-Fendi







1 yorum:

akdeniz dedi ki...

gözlük hariç çok güzel..
o gözlük birincisi yüz hatlarını kapamış
ikinci olarak ta bakış ve gülüşünü etkilemiş..
onun hariç çok zarifsin her zamanki gibi..:)