Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

21 Haziran 2013 Cuma

Bugün ne giydim

Merhaba:)
Bugün çok özel bir gündü benim için,birtanecik kardeşim değerlisine evlenme teklifi etti:)) tabiki bende oradaydım, bu özel günün güzelliği ve  masumluğundan ötürü beyaz renk elbise tercih ettim,beyaz elbiseyi ise yine sezon trendi olan pudra tonlarıyla kombinledim...
Beyaza yakıştırdığım renkler siyah-beyaz
                                            Pudra-beyaz
Sezonun joker kombini ise beyaza beyaz,altın renkli aksesuarlarda kıyafeti şıklaştırmak için kullanılıyor....



Beyaz elbise:Fornarina
Ayakkabı:Michael Kors 

Yüzük ve bilezikler:Kuyumcumdan


Çanta:Christian Dior
Zincir bileklik:İpekyol


2 yorum:

akdeniz dedi ki...

ben prenses diim sen başına pamuk koy..:) çok hoş post..
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Bilge Karadeniz dedi ki...

Ay,çokkk teşekkür ediyorum,çok incesin....:)