Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Mayıs 2013 Perşembe

Sephora etkinliği ve bendeniz

Merhabalar,
Dün Sephora'nın etkinliğine katıldım..
Sephora'nın yeni oje koleksiyonunu tanıdık,ellerimize ojeler sürüldü,güzel tırnaklara sahip olabilmek için ip uçları aldık,yeni sezon renklerini değerlendirdik,manikur yaptıranlar bile vardı,Güzel ikramlarında bulunduğu etkinlik çok güzel geçti...


Rengarenk tırnaklar bu sene çok moda fakat konu bu değil,Sephora'nın yeni ojeleri uzun ömürlü,şişeleri bile bizlerin rahat sürebilmesi için tasarlanmış....


Yazın tüm renkleri ojelerede yansımış..


Selin Çağrışlı(cath the it girl) ve bendeniz


Blogger arkadaşlarımMerve Çağrışlı (Merve Rose Veen) ve Selin Çağrışlı ile bugünden bir anı...


Sadece oje değil,parlaklık vermek,tırnak etlerini yumuşatmak için yağlar,french manikürden sıkıldıysanız değişik alternatiflerde var bu sezon Sephora'nın oje koleksiyonunda,hele bir asetonu varki,kozmetik bölümümde detaylarını anlatmıştım,tüm herkesin konusu bu asetondu...:) 


Ojeleri isterseniz setli olarakta alabilirsiniz,oje sürmek zaman alıyor diyorsanız nail patchler yardımınıza koşuyor.
Etkinlik sürecinde uygulamaların yapıldığını belirtmiştim,benim tırnaklarım ojeli olduğu için uygulama yaptırmadım ama siyah ojelerimin üstüne elmas parlaklığı diye vaad eden üründen sürdüm,gerçekten tırnaklarım ışıl ışıl oldu..
Bu arada Sephora'nın yeni ürünleri express ürünler yani pratik,uygula çık felsefesi benimsenmiş,ürünlerinin içinde parabende bulunmuyor...

Sephora bizleri unutmamış ve bu güzel koleksiyon ojelerinden hediye etmek istemiş...:) 
Teşekkürler Sephora.)



Sephora erkinliğinden Bugün ne giydim postuda çıkmış oldu:)  bende eklemek istedim:) 

Ayakkabı:Michael Kors
Çanta:Christian Dior
Etek:Twist
Ceket:Armani




1 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Canııııım, seni unutur muyum hiç? Bu hafta çok yoğundu, bloga ancak bugün zaman ayırabiliyorum.

Yine fıstık gibisin, öpüyorum ;))