Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

28 Mayıs 2013 Salı

Bugün ne giydim

Merhabalar,
Blogumu takip edenler bilir,bu elbisemi doğum günümde giymiştim,tabi o zaman siyah opak çorap ve ayakkabılarla kombinlemiştim,çünkü kıştı:) ama artık yaz geldi çorap mevsimi bitti,çok mutluyum.
Elisedeki volanlar çok hoşuma gidiyor,elbiselerin üstüne kemer takarak belimi vurgulamayı seviyorum...
Pudra tonlarınıda yazın severek kullanıyorum....



Ayakkabı:Christian Louboutin
Çanta:Christian Dior
Elbise:Twist
Kemer:Yargıcı





3 yorum:

tobeshsstyleworld dedi ki...

Wauuuw cook begendimm :) Bu renk sana cok yakismis cnm xoxo

Aquaris Blog dedi ki...

bu elbiseyi görüp cok istemiştim
nesaıl güzel yakışmış
etegı bu model olan elbıseler ancak güzel ınce bacaklı kadınlara yakışır süper gözüküyorsun
renk tonu çok yakışmış zaten

Bilge Karadeniz dedi ki...

Kızlar çok teçekkür ediyorum güzel yorumlarınız için,öpüyorum...:)