Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

27 Nisan 2013 Cumartesi

Bugün ne giydim

Merhaba:)
Umarım hepiniz iyisinizdir:) havalar ısındı,baharı yaşayamadan yaza girdik sayılır,yalnız bir etki var ki oda dolunay:) etkilerini hissediyor musunuz bilmiyorum ama ben zaman zaman hissediyor gibiyim:)
Aslında dolunay ile ilgili çok şey yazabilirim ama konsept dışı olduğu için susuyor ve sizi kombinlerimle başbaşa bırakıyorum:)

Bu fotoğraflar güneşin erken saatlerinde çekildi bu nedenle renkler biraz kırmızıya çalıyor:) yinede kombinleri görebiliyoruz ama:))

Pantalon:Beymen club
Thsirt:Zara
Ayakkabı:Beymen Club
Çanta:Ralp Lauren
Ceket:Koton
Koton demişkenbKoton bloggerı olmam için bana destek veriyorsunuz değil mi?:))
Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum:)
Sanırım 10 güne sonuçlar belli olacak...












Hiç yorum yok: