Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

23 Nisan 2013 Salı

Bugün ne giydim

Merhaba,merhaba,merhaba:)

Havaların sıcak mı olsam soğuk mu olsam diye karar veremediği bu günlerde sanırım bende havaların bu moduna uyuyorum ve dengesizleşiyorum,içimden hiçbirşey giyinmek gelmiyor, topuklu giysem rahat edemiyorum,ince giyinsem üşüyorum,kalın giyinsem pişiyorum:)
En kolay yolu trenchcoat ve supergalar:)
O kadar rahatlar ki hiç ayağımdan çıkarmak istemiyorum ama sadece bu rengini beğeniyorum,sanırım başka spor ayakkabıda almam gerekiyor ne alacağımıda bilmiyorum,biraz kokoş olduğum için süslü püslü olması gerekiyor:)
Düşündüm,taşındım,araştırdım.Miu Miu'nun spor ayakkabıları bence tam benlik:) sizde benim gibi kokoşsanız birer tane alabilirsiniz:)

Ayakkabılar:Superga
Trenccoat:Burberry
Deri pantalon:Zara
Triko:Twist
Triko içi gömlek:Versace
Çanta:Prada











6 yorum:

pinkly dedi ki...

Kombin cok hos, ama en cok ayakkabılarını begendim :) Öperim.

akdeniz dedi ki...

kıyafet çok hoş..
şehirli kadın havasını yansıtıyor..
ayakkabılar da hoş..ama ben bu superga ları hiç sevemedim.aldım ama duruyo :P
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum,bende supergaları beylerde çok hoş bulmuyorum nedense...:)

Kibele Demirbas dedi ki...

sevgili bilge pantolon süperötesi:)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Sevgili Tülay,çok teşekkür ediyorum...:)

Unknown dedi ki...

bir superga delisi olarak bu rengi de çok beğendim, hemen bakmak lazım....kakül kesilmiş vee inanılmaz yakışmış...nasıl diyim yaş 17 mi? :))

öperim canım çok...

gozdenin-gozunden.blogspot.com