Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Mart 2013 Cumartesi

Bugün ne giydim



Merhaba,
Her ne kadar başlık bugün ne giydim olsada aslında post düne ait...
Zaten yerlerin ıslaklığındanda belli oluyordur,artık kürkleri,montları bırakacağımız,renkli postlar yayınlamak istiyorum...
O yüzden böyle yağmurlu günler postunun son olmasını diliyorum....
Evet,dün ne giydim?

Siyah ve krem renginin uyumunu herzaman severim,süet botları kışın giyebileceğiniz gibi yazında giyebilirsiniz,özellikle şortlarla çok güzel duruyorlar...
Çanta ise sezon trendi olan pudra tonlarına ait...
Siyah skinny ise yaz-kış favorim...
Yelek:Twist
Bluz:Zara
Botlar:Fornarina
Çanta:Dior
Kolye:lidyana
Bileklikşerim:kuyumcumdan.












2 yorum:

akdeniz dedi ki...

bak bu postu çok sevdim..apartmanın önünden ayrılmışın :)))

Bilge Karadeniz dedi ki...

Apartmanın hemen yanı :)))