Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

27 Mart 2013 Çarşamba

Ayın röportajı Gelin dergisi ve Madame Amour gelinlik tasarımcısı PınarYazgan


                                                            AYIN RÖPORTAJI:
 GELİN DERGİSİ YAYIN KOORDİNATÖRÜ VE MADAME AMOUR TASARIMCISI
                                                           PINAR YAZGAN



Merhaba,Bu ayın röportajı Gelin derisi editörü,Kuzey Güney dizisindeki Cemre'nin gelinliğinin tasarımcısı ve Madame Amour'un sahibi  Pınar Yazgan.

Pınar hem blogger,hem editor hem de tasarımcı.Gelin olacaklar bu röportajı muhakkak okumalı ve ilham almalı,ayrıca Pınar'ın butiğine muhakkak bakmalı..:)


 
 
BİLGE: Merhaba Pınar, blog isminle Pinstyleblog. Ben seni tanıyorum fakat biraz da okuyucular için bize kendini anlatır mısın?

PINAR:Tabi ki :) 1984 doğumlu ve Akrep burcuyum. Yeditepe Üniversitesi Radyo-Tv ve Sinema bölümünü bitirdim. Kısa süreli bir televizyon haberleri kariyerinden sonra dergicilik ve stil editörlüğünde ilerledim. Şuanda da hem dergicilik hem de stil editörlüğü yapıyorum. Aynı zamanda bir arkadaşımla ortak kurduğumuz Madame Amour isimli mağazamızda gelinlik tasarlıyoruz.

BİLGE:.Birçok farklı yönün var. Hem blogger, hem Gelin Dergisi'nde Yayın Koordinatörü hem de Madame Amour'da tasarım yapıyorsun. Zor olmuyor mu bu yoğunluk?

PINAR:Herkesin bana ilk sorduğu soru bu oluyor. Neredeyse haftanın 7 günü çalışıyorum. Yoruluyorum ya da şikayetçiyim diyemem. Tabi ki dönem dönem 2 gün de olsa İstanbul'dan uzaklaşıyorum. Bunu arada yapmak gerekiyor. Sanırım bu işin sırrı işini çok sevmekten geçiyor. İşinizi hobiniz gibi gördüğünüz zaman fazla mesailer yormuyor, aksine severek yapılan işlerin insanın enerjisini çok yükselttiğine inanıyorum.



BİLGE:İlk olarak hangisinden başladın? Blog, dergi ya da tasarımcılık?

PINAR:Ben ilk olarak "eve" dergisinde stajyer olarak başladım. Ardından Ceylan Atınç ve Tülin Kermen'in uzun süre asistanlığını yaptım. Yani, stil editörlüğü ve dergicilik bir arada başladı. Ardından blog geldi, şimdi de tasarımcılık...

BİLGE:Neden tasarımda gelinliği tercih ettin? Gelinleri çok mu seviyorsun?

PINAR:Aslında bu tamamen tesadüf oldu diyebilirim. Profilo Alışveriş Merkezi'ndeki Beyaz Cadde'nin açılacağını duyunca Gülşen'in (ortağım) ilk adımı atmasıyla ardından ben ona katıldım. Uzun yıllardır Gelin Dergisi'ni hazırladığım için o sektöre daha çok hakimdim. Ama gelinlik dışında özel tasarım abiyeler de yapıyoruz.

BİLGE:Tasarımlarınızdaki ilham kaynağınız neler? Bir gelinlik modeli neye göre o senenin trendi oluyor?

PINAR:Bunu belirleyen tabi ki dünyanın önde gelen gelinlik tasarımcıları oluyor. Ancak, bu işe ilk başlarken ne kadar farklı tasarımlar yaparak yola çıksak da bir süre sonra tasarımlarınız talebe göre şekilleniyor. Türkiye'de trendler gelinlik sektöründe çok hızlı değişmiyor, ne yazık ki. Genel olarak belirli statülerde talepler birbirine çok yakın. Madame Amour olarak bizim en belirgin özelliğimiz, sadeliğimiz diyebilirim. Daha duru gelinler ortaya çıkarmayı amaçlıyoruz. Bir gelin ne kadar sade olursa, o kadar güzel olacağını iddia ediyoruz.


BİLGE:Butiğinizde gelinlik dışında tasarladığınız başka şeyler var mı?  gelin aksesuarları gibi?

PINAR:Geçtiğimiz yıl mezuniyetler için bir koleksiyon çıkardık. Bu yıl yetiştirebilirsek yine yapacağız. Abiye tasarımlarımız dönem dönem çıkıyor. Özellikle gelinlerimiz annelerine özel parçalar tasarlıyoruz. Onun dışında şimdi gelin buketleri tasarlamaya başlıyoruz. Gelinlerin talebine uygun olarak da aksesuarlar tasarlayarak gelinliği tamamlıyoruz.

BİLGE: Kendini en çok hangi işinde aktif hissediyorsun?

PINAR:Yaptığım tüm işleri çok seviyorum. Zaten çok sevdiğim için de hiçbirini bırakamıyorum. Ama, Madame Amour Gülşenle ikimizin göz bebeği. Bu sebeple, onu yaptığım tüm işlerden ayrı bir yere koyuyorum. Gelinlerim, herşeyden önce geliyor yani :)




BİLGE:Favori gelinlik markan nedir?

PINAR:Vera Wang'in markalaşma sürecini ve kendisini çok takdir ederek takip ediyorum. Ama tasarım olarak Elie Saab.

BİLGE:Sence bir gelin gelinlik almadan önce ya da diktirirken nelere dikkat etmeli? Gelin olacaklara ip uçları verebilir misin?

PINAR:Bizim Madame Amour olarak her zaman söylediğimiz bir şey var, gelin mutlaka kendi vücut tipine uygun modeli seçmeli. Bunun için destek almalı ve fikirlere açık olmalı. Mutlaka beğendiği her modeli denemeli. Gelinlik, üzerinize giydiğinizde tüm fikirlerinizi değiştirebilecek bir şey. Gelinler, bir modeli resimden görüp almamalı. O kesimde bir model mutlaka denemeli. Düğünün yapılacağı mekan da gelinliğin tasarım ve malzeme aşamasında çok önemli. Ama ilk olarak kesime karar verilmeli, gerisi zaten işin zevkli kısmı.

BİLGE Madame Amour'u ilk kez Kuzey-Güney dizisinde Cemre'nin gelinliği ile duyduk. Bu süreç nasıl oluştu?

PINAR:Bize dizideki gelinlik için bir arkadaşımız ulaştı. İstenen model mini ve naif bir gelinlik idi. Bunun için iki gece sabahlayarak üç model çıkardık. Seçilen model de en naif ve zarif olan modeldi. Düğün tercih etmeyerek nikah yapacak olan gelinler bu gelinliği çok sevdi. Cemre'nin gelinliği bir çok geline ilham kaynağı oldu, diyebiliriz.

BİLGE:Butiğinizin adresini de buradan verelim, gelin olmak isteyenler sana gelebilsin...

PINAR:Tabi ki. Biz Profilo Alışveriş Merkezi içerisinde yer alan Beyaz Cadde'deyiz. Mağazamızın ismi, Madame Amour. Haftanın 7 günü 10:00 ile 22:00 arası açığız.






BİLGE:Tasarım olarak başka sektörde sizi görebilecek miyiz yoksa sadece gelinliğe devam mı?

PINAR:Önümüzdeki 1 yıl içerisinde gelinliğe yoğun bir şekilde devam edeceğiz. Sonrasında gelinlik kadar olmasa da her sezon bir abiye koleksiyonu da çıkarmayı düşünüyoruz. Birkaç planımız daha var ama onlar sürpriz olsun. :)

BİLGE: Son olarak, hedeflerin neler?

PINAR:Hayata dair çok hayal kurmasam da hedeflerim de yakın tutuyorum. Çok uçmadan yani :) Öncelikle, Madame Amour'a dair markalaşma sürecimizi tamamlamak ilk hedefimiz diyebilirim. Sonrasında ise benim tüm hedeflerim yine Madame Amour ile alakalı. Yani gelinlerle birlikte olmaya uzun yıllar devam edeceğiz. :)


BİLGE:Bu güzel röportaj için çok teşekkür ederim Pınar,inan bu güzel tasarım gelinlikler karşısında büyülendim ve gelin olmak istedim.Başarılarınızın devamını diliyorum...

PINAR:Çok teşekkür ederim.herzaman bekleriz. 

3 yorum:

Kibele Demirbas dedi ki...

süper ve aydınlatıcı güzel bir röportaj :)

Adsız dedi ki...

Appreciating the time and energy you put into your blog and detailed information you present.
It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't
the same unwanted rehashed information. Great read!
I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.



Feel free to visit my site; online gucci bags

Adsız dedi ki...

Amazing! Its genuinely amazing post, I have got much clear idea on the topic of from this piece of writing.


Check out my web-site - nylon bags