Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

25 Şubat 2013 Pazartesi

Netmoda.com çekimine giderken ne giydim

Merhaba,
Dün Netmoda.com un çekimine gittim,netmoda.com ile ilgili düşüncelerimi size çarşamba günü anlatacağım,netmoda.comun çantamda ne var bölümünde konuk bendim ve tabiki çantamın içinde neler var yok hepsini sergilemiş oldum,video çarşamba günü netmoda blogda ve Miagusto'da olacak,ilgililere duyurulur:)
Detaylar yarın burada:)



Tabi çekime giderken bugün ne giydim postuda çıkmış oldu...

Bu sezon deri üstleri çokça göreceğiz sadece deri biraz kabuk değiştirecek ve incelecek,bende Zara'nın yeni sezonundan aldığım deri görünümlü bluzunu giydim.peplum ceket ise yine İpekyol'un kış sezonundan,sizlerde biliyorsunuz peplum bu kış çok modaydı bu sezon peplumun yerini volan ve fırfırlar alıyor...
Siyah ve nude tonları kombinlemek yine moda..:)

Ceket:ipekyol
bluz:Zara
Pantalon:Zara
Botlar:Versace
Çanta:Prada
Zincir kolye:Zeynep Beyazıt Butik(Zeynep'den hediye)
Gözlükler:Dolce&Gabbana














4 yorum:

Elidaa dedi ki...

Videoyu çok merak ettim heyecanla bekliyorum :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çarşamba günü hem burda hemde netmoda.com dan izleyebilirsin,bende merak ediyorum videomu:)))

PINKY FASHION dedi ki...

canım özellikle 3. fotoğraftaki pozuna bayıldım. Video'yu bekliyorum ;))

PS: bir dahaki blogger buluşmasında mutlaka tanışmalıyız. O gün o kadar kalabalıktı ki kimseyle tanıyamadım :))

Bilge Karadeniz dedi ki...

pinky'cim çok teşekkür ederim, evet kalabalıktan bende kimin kim olduğunu anlayamadım :) ama ilk fırsatta tanışacağız:) video için bende sabırsızım:)
ilgin için teşekkürler :))