Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

22 Şubat 2013 Cuma

Bugün ne giydim

Evet,
Karşınızda sezon trendleri ile ben:))
Daha önceki postlarımda belirttiğim gibi siyah-beyaz çizgileri bu sezon heryerdr göreceğiz.
Birçok marka koleksiyonunda bu trendi yansıtıyor..
Bende geçen günlerde H&M'in stil yarışmasında kazandığım ödül sonucu H&M'e gittim ve sezon trendinden birkaç parçayı aldım..
Siyah beyaz çizgili kazak:HM
Fuşya skinny pantalon:H&M
Botlar:Fornarina
Çanta:Tory Burch
Siyah jean gömlek:Vakkorama
Siyah-beyaz çizgilileri neon renklerle kombinlemek bence daha hoş,ben fuşya rengini tercih ettim,diğer renkler,kırmızı,sarı olabilir.
Yada klasik dümdü siyahlarkada kombin yapabilirsiniz,bu arada bu sezon desenleri karıştırmak çok moda,yani çizgili üst ce çizgili alt kombinlenebilir,tabi ölçüyü fazla kaçırmamak kaydıyla.::)
Görüşmek üzere..:)







2 yorum:

akdeniz dedi ki...

çok hoş kombin
ama foto verirken biraz gülümsemeniz gerek bence..:)
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Bilge Karadeniz dedi ki...

Yorumunuz için teşekkürler...