Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

20 Şubat 2013 Çarşamba

Bugün ne giydim

Merhaba,
Soğuk ve iç karartan günleri yaşıyoruz değil mi? Sanırım insanın moduda ona göre değişiyor..
Bugün alışveriş günümdü,bende rahat birşeylet giyinmek istedim.
Jean gömlek ve kazak kombini çok severim,altınada kısa dar etek:) hem rahat hemde şık..siyah opak çoraptan sıkıldığım zamanda gri rengi tercih ediyorum..
üniformalarımdan biridir bu kombin,giyinmek ve kombinle uğraşmak istemediğim zamanlar böyle giyinir çıkarım...:)


Etek:Beymen
Kot gömlek:Zara
Kazak:Zara
Kolye:Network
Botlar:Hediye(yurtdışından)bu botlar uzundu,ben kestirdim ve bu şekil oldular:)
Çanta:Prada
Palto:Burberry



















2 yorum:

Unknown dedi ki...

cok guzel bı kombin olmus canım :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Canım,çok teşekkür ederim.:))