Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

27 Ocak 2013 Pazar

Bayanlarda pantalon ceket takımlar

pantalon ceket takımları bazı durumlarda giyilebilir olsada çok maskulen bir havası olduğu için tercih etmiyorum,bence bir bayanın her yönüyle feminen görünmesi gerekir,bu benim fikrim tabiki...
Bu sene pantalon ceket takımlar çok moda,desenli,desensiz,ispanyol paça,uzun yada kısa ceket farketmiyor,Hollywood yıldızları bile özel davetlerde bu tarz giyindiler,altına sivri burun topuklu ayakkabı giymek gerekiyor.
İş hayatında olanlar için güzel bir kombin ama ben işe gittiğim zaman pantalon ceket değil,etek ceket yada elbise ceket giyiniyorum.:)
Tercih sizin.:)











2 yorum:

Enise dedi ki...

Bende hep etek ceket yada elbise ceket giyer böylede çok mutlu yaşardım. Tabi bu mutlu giyim tarzım dün eşimin "Sana etek yakışmıyor hele belde giyiyosun ya çok kötü etek kalın bacaklı kadınlara yakışıyor" yorumuyla sona erdi. Şu bayanlardan örnek alıp pantolon ceket giymeye başlasam iyi olacak.....

Bilge Karadeniz dedi ki...

Bence zayıf bacaklılara daha güzel yakışıyormdiyeödüşübüyorum,yoksa mankenlerde kalın bacaklı olurdu:)) bu işin espirisi ama belkide eşiniz sizi kıskanıyordur:)) o yüzden öyle demiştir...