Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Aralık 2012 Pazartesi

Bugün ne giydim ?

Merhaba,merhaba,merhaba :))
Yine bugün ne giydim köşemizde sizlerle birlikteyim:)
Lafı çok fazla uzatmadan detaylara geçiyorum:)
Malum havalar hrmrn kararıyor ve fotoğraflar çok net çıkmıyor:)
Lütfen mazur görünüz..:)

Detaylar:
Pantalon:FULYAĞMUR BUTİK
gömlek:Zara
Kürk yelek:Home store
Botlar:Guess
Çanta:Prada

Kürk yelekle yaptığım her kombini çok seviyorum.:)
Bağcıklı çizmerlerde bu sene modaya çıkmışken giyinmek istedim yoksa yeni sezona ait değiller
Ne zamandırda giymiyorum.
Bir stil ipucu; bağcıklı çizmeler mini dar eteklerle ve plili eteklele çok güzel duruyor.. :)













2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bilgecim çok hoş çok gzl giyiniyorsun ama resımlerin çok ufak onları sayfana ekledikten sonra resmın hemen alt bölümününde seçeneklerde sana sorar orta-büyük- küçük-en büyük seklinde....büyük seçeneğini işaretlersen resımlerin büyük görünür....çizmelere bayıldım bu arada ;) nefis...

Bilge Karadeniz dedi ki...

Merhaba,öncelikle yorumun için teşekkürler,sizin dediğiniz gibi fotoğraflar küçük yorumunu aldım:) bu pısttan sonrakiler artık büyük olacak.çizmelerin Fornarina eski sezon..yorumun için teşekkür ederim:)))) bundan sonra büyük fotoğradlarda görüşmek üzere:)))