Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Aralık 2012 Pazar

Bugün ne giydim?

Merhabalar:)
Sanırım bu 2012 yılının son bugün ne giydim postu olacak:) bir yıl sonra bugün ne giydim köşesinde buluşacağız:) tabiki şaka yapıyorum:)eskiden hep böyle muhabbetler yapardık arkadaşlarla aramızda 'bir yıl görüşürüz'gibi,birden aklıma geldi ve paylaşmak istedim sizlerlede:)
Gelelim konumuza,bende bugün oversized trendine uymak istedim,jean üstüne bol kazak giyindim ama yine dayanamadım belime kemer taktım:) sanırım oversized trendi çok bana göre değil,zayıf olduğum için bol giyindiğim zaman kendimi çuval içindeymişim gibi hissediyorum:))

Trench coat ise yine vazgeçilmezlerimden,yaz kış sıkılmadan giyebilirim bu parçayı.
Military botlarımıda severek giyiniyorum,ben geçen sene Fornarina'dan almıştım fakat tıpa tıp aynısını Zara'da gördüm bu sezon,beğendiyseniz sizde Zara'ya bakın derim.

Jean:Home Store
Kazak:Twist
Trenc coat:Burberry
Botlar:Fornarina
çanta:Prada
Kemer:Home Store
Bileklikler:Zincirlimolan İpekyol,diğerleri kuyumcumdan
Siyah kemer detaylı bileklik: Esse
















9 yorum:

Unknown dedi ki...

öncelikle botlara ve çantaya bayıldım. yeni yıl huzur ve mutluluk getirsin.:)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çokkkk teşekkür ederimm.Bende yeni yılınızı kutlarımmm.... Nice yıllarınız olsun ..:)

Kürksever dedi ki...

Kazak üstüne ince kemer çok şık, çanta da uzaktan bağırıyor "ben burdayım!" diye:)

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çok teşekkürler:)))

What's Next dedi ki...

metalik kemer dokunuşunu çok beğendim.. bu tarz giyinmek sana yakışır, oversize denemesen de olur bence :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

:))) teşekkürler:)) ben çok bol giyinmeyi seven birisi değilim sanırım:))

Lunapark Queen dedi ki...

Kemer çok şık! :) Ben de bloguma beklerim!

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Bilge Karadeniz dedi ki...

teşekür ederim,bende blogunuza bakacağım:)