Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

29 Kasım 2012 Perşembe

Bugün ne giydim ?

Merhabalar:))öncelikle herkese güzel bir gün dilerim..:)
Bugün sezon trendlerinden olan tüvit palto ve kazak gitmek istedim.ayrıca tuvit ceketlerin ilk çıkışının Chanel olduğunuda belirtmek isterim...
İsterseniz şimdi kombin fotoğraflarına bir göz atalım:))



Tuvit kazak:Zara yeni sezon
Tuvit palto:Vakko
Pantalon:Que


Diz üstü çizmelerin moda olduğunu belirmişken giyinmemek olmazdı.:)
Diz üstü çizmeler:VARIO

Kısa kollu kazaklarınız varsa, bu soğukta giyinemem diye düşünmeyin,kısa kollu kazakları beyaz gömleklerle,uzun eldivenlerle ve benim kombinlediğim gibi dar,uzun kollu bir body ile giyebilirsiniz,fakat bodynin kumaşı jarse,ipek,saten gibi kaliteli bir kumaştan olsun,penye kumaş bir body kıyafeti basitleştirebilir,ayrıca penye bodlyerin sadece spor yaparken giyinilmesi gerektiğini düşünüyorum..
Benim bodyim:Silk&Cashmire

Beyaz french ojenin tırnaklardaki tahtı alsa bitmesede bu kış değişik frenchler çok moda
Sizde benim gibi nude bir ojenin üstüne siyah oje sürerek tırnaklarınızda nail art çılgınlığı yapabilirsiniz..:)
ayrıntı:bir tırnağınızı tamamen farklı bir renge boyamak...
Çokta hoş duruyor:) Tepkiler oldukça olumlu :)



Görüşmek üzere:))

2 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

bende tüvit ceket ceket diye gittim kazak aldım bugün :) çok güzel görünüyorsun hoş bir casual look :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çok teşekkürler:)) her ikiside favori bence,hemde şık duruyorlar...:) güle güle kullan sende:))