Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

28 Ekim 2012 Pazar

Bugunki stil ikonumuz Victoria Beckham

Merhaba Miagusto takipçileri,
Bugünde stil ikonu konumuzda Victoria Beckam'ı sizlerle paylaşmak istedim, ben,Victoria Beckham'ın tarzını sevmeyen yoktur diye düşünüyorum,kendisi için birçok yerde sıska,bacakları çok kötü,zayıflıktan ölecek gibi yormlar yapılsada bana hiç öyle gelmiyor:)
Evet şimdi isterseniz stil ikonumuz ne giymiş,ne kombinler yapmış bir bakalım...

Bu sene askeri(military) tarzı çok moda, ben tarz olarak bunu çok benimseyemesemde Vİctoria Beckham bu tarzı farklı yorumlamış..
Giydiği diz üstü çizme ve dar kalem etekle hem military tarzı bambaşka bir havaya bürünmüş...
Ceketi zaten military tarzının can alıcı noktası....

Evet, işte bir trench coatla şık olunabileceğinin kanıtı, seviyorum ben bu parçayı, herzamanda giyerim:)) asla bıkmam...
Nasılda sofistike durmuş
Kırmızı be bordo bu senenin rengi demiştik, baştan aşağı kırmızı giyinmek yerine sadece bir pantalonla bu trende ayak uydurabiliriniz.Tabi stil ikonumuz ayakkabıdakı kırmızı detayla kombinini bütünlemiş...

Beyaz ve siyah dar bir elbise şık gecelerin en önemli kurtarıcılarındandır. Şık ve gösterişli olmak için katıp karıştırmaya gerek yok. Bakın ne kadar hoş duruyor,ben üstündeki yelği beğenmedim.
Ayakkabılar :Christian Louboutin
Herkein dolabında ten tengi bir ayakkabı olmalı.
Louboutin istemem derseniz bir çok markada bulabilirsiniz...
www.beymen.com a bir bakın derim ...
İşte sevdiğim bir örnek daha.
Bu fotoğraf çok önce çekilmiş ama görüyoruzki Victoria Beckham bu senenin trendlerini çok öncelerden giymiş bile
Eee nede olsa kendisi bir stil ikonu:))

Siyah beyaz modası,grafik desen,zincirli çanta sezonun trendlerinden.



Beyaz gömleğin asaletini burdada görüyoruz.
Beyaz gömlekte her kadının dolabında olması gereken bir parça
Ama lütfen iyi kesimli ve kaliteli bir kumaştan olsun...
Ömür boyu giyerseniz.
Ben hep bu kafadayımdır.bir tane alın tam alın:)

Siyah,dar,diz altı elbise..
Nasılda şık,tabi günlük hayatta böyle bir elbise ile çok dikkat çekici olabilirsiniz. Bence akşam bir yemekte yada bir davette giyin,şık takılarla kombinlerseniz bir düğünde bile giyilebilir..

Hiç yorum yok: