Translate:

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

SOSYAL MEDYA BİLGE KARADENİZ

Icon Icon Follow Me on Pinterest

27 Ekim 2012 Cumartesi

Bath&body works'de bir gün

Merhabalar:)
Bugün alışveriş canavarlığım tuttu ve kendimi İstinye Park yollarında buldum.Alışveriş yaptığım mağazalardan birisi de Bath&Body works...sizlerde bu mağazayı önceden keşfetmişsinizdir ama ben yinede birşeyler söylemek istedim.
Mağazaya girdğinizde renkler cıvıl cıvıl,kokular muhteşem,insanın aldıkça alası geliyor:)
Özellikle küçük boy ürünlerine bayıldım,biliyorsunuz artık seyahat esnasında el bagajınıza her kozmetiği alamıyorsunuz, belirli bir kurallar var,aksi halde tüm kozmetiklerinizle havaalanında vedalaşmak zorunda kalabilirsiniz,işte Bath&body works'de bunun için çözüm ürünler var,gramajı ve boyları küçük ürünler...:)
Bunun yanı sıra bu markanın nemlendiricileri bir çok rakibine göre gerçekten çok güzel,el kremleri ve vücut losyonlarını denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum,hem kokular süper hemde teninizde bıraktığı his muhteşem...
Evinizde,odanızda,ofisinizde ve arabanızda hoş ve kalıcı kokular istiyorsanız yine buraya bir göz atın derim:)

İsterseniz böyle şık kutularda hediyeleri sevdiklerinizi sunabilirsiniz.
İşte şık mumlar,hemde hemen bitmiyor... Kampanya varken kaçırmayın derim:)
Bunlarda minik ürünler:) görüntüleri bile çok şirin:)
Bendeniz mum ve nemlendiricilerinden aldım bile:)

Görüşmek üzere:)

2 yorum:

bakimblog dedi ki...

üçüncü izleyicin oldum :) yolun açık olsun, takipteyim

Bilge Karadeniz dedi ki...

çok teşekkür ederim:) sizinde yolunuz açık olsun:)